Bij het starten van een ontwerptraject heb je als ontwerper een goed intakegesprek met je klant nodig. Dit resulteert na een paar uur praten, schetsen en opschrijven in een briefing. In deze briefing staan de informatie, de verwachtingen, eisen en wensen voor het te maken ontwerp en de afspraken die zijn gemaakt.
In gesprekken met starters kwam ik erachter dat er voor hen veel zaken over het geven van een ontwerpopdracht onduidelijk zijn. Ze weten niet wat ze kunnen verwachten en of het ze veel geld gaat kosten. In mijn vorige blog heb ik al een aantal kritische vragen opgesteld waarmee je als verse ondernemer kan beginnen. Als je eruit bent en tot de conclusie bent gekomen dat een professionele uitstraling toch wel geholpen is met een passend logo, bied ik hierbij de volgende stap aan ….ook weer gratis!
In mijn exclusieve e-werkboek “briefingprep” neem ik je stap voor stap mee door het begintraject van een logo ontwerp. En nee, het is geen cursus ontwerpen, maar als je erdoor heen bent heb je een mooi document en afbeeldingen verzameld waarmee je elke ontwerper, marketing of website professional een goede kickstart kan geven. Waardoor je je bedrijf uiteindelijk veel tijd, geld en misverstanden bespaard.
het e-werkboek bevat 9 pagina’s met tips en vragen om je aan het denken te zetten over onder andere je bedrijfsimago, doelgroep en motto. Verder veel informatie over wat je kan verzamelen aan gegevens en afbeeldingen plus gedetailleerde hulp bij de analyse van de logo’s van je concurrenten.
Vul het contactformulier op mijn website Letitia.nl in en ik stuur je gratis het e-werkboek per email toe.
P.S. Je email adres wordt absoluut niet met derden gedeeld, ik vraag het van je omdat ik graag weten wil wie er interesse heeft in mijn e-werkboek.
Ik ontvang graag het e-werkboek